Neodoljiva kraljica komedije
-Inteligentna, duhovita, sarmantna – samo su neki od komplimenata koji se nameću za vrcavu, neodoljivu igru Suzae Petričević u predstavi „Poslednja šansa“ po tekstu Mirjane Bobić-Mojsilović. Taj komad koji je u „Kult teatru“ postao hit sezone, pretvorio se u hit za sva vremena i kultnu predstavu svojim prelaskom na akaemije 28, gde se igra sada, i zbog velikog interesovanja biće izveden sutra u 20 sati.
I za svaku se traži karta više. U toku leta predstava će putovati po gradovima Srbije i izvan granica naše zemlje. Gostovaće u Zagrebu krajem avgusta, na Histrionskom letu.
- Tajna predstave je muzika za sve ukuse, ali i kritika televizijskih emisija kao što su „Veliki brat“, „Farma“ ili njima slične, mala količina političkih aluzija, pa nezanemarljiv broj „ženskih tema“ ukrčkanih u slatko-gorkom sosu i zato ukusnih čak i okorelim muškarčinama, onda bezbroj još golicavih komentara na ivici opscenog, filmovanih sumornom svakodnevnicom… Kada se ta „srpska mućkalica“ još koloriše veštačkim bojama i na odgovarajućoj temperaturi i pusti da naraste u ukusnu karikaturu, može se sevirati, paradoksalno, i kao epopeja svih nesrtenih i usamljenih na ovom svetu – zabeležila je pozorišna i filmska kritičarka Ana A. Jovanović.
Posle predstave mnoge gledateljke izlazile brišući pokoju suzicu, ujedno i srećne i tužne što im je pružena zgodna prilika da se sa glavnom junakinjom, tobožnjom frizerkom Gocom, priprostom, a bistrom vidricom u lovu na svoj muški plen, poistivete „do daske“. „Poslednja šansa“ se može čitati i kao satira na temu jeftinog „rijalitu“ žanra omiljenog TV medija ali i kao revolt protiv nepravednog poretka u našoj sredini, gde iz ekonomskih ali i onih manje uhvatljivih razloga – kao što su poltičko-prijateljske nameštaljke, nemoralna uzajamna „prebijanja“ interesa, bezobzirna saplitanja i nadmetanja – mnogi vredni talenti uludo protraće svoje sposobnosti, pa i čitave živote, ne pokazavši šta bi sve zbali i umeli – napisala je Jovanovićeva.